هی ﺗـﺎﺑﺴﺘــــــﺎﻥ !


نوشته های یک مغز بیمار

ʘ͜͡ʘ

هی ﺗـﺎﺑﺴﺘــــــﺎﻥ
ﺣــــﺎﻻ ﻛـﻪ ﺩﺍﺭﻯ ﺗﻤـــوﻡ ﻣﻴــــﺸی 
ﺑــزﺍﺭ ﺑــگــﻢ! 

 

ﻛــــﻪ ﺭﻭﺯهــﺎﻯ ﮔـــﺮﻣت 
خیلـــی 
ﺳـــرد گــذشت...



نظرات شما عزیزان:

DUYĞU
ساعت17:17---27 شهريور 1393
بلا تکلیف مانده ام
میان آدمها
آدمند یا بازیگر
و من لا به لای
این همه
دوست و آشنا
دچار غربتم
به چه عاشقی کنم
که عشق
اندوه رنجوارهٔ من است
من تلخ تر از عشق به آدمی‌
چیزی نچشیده ام


DUYĞU
ساعت12:27---23 شهريور 1393
لمس کن کلماتی ر اکه برایت می نویسم ...
تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست ..
تا بدانی نبودنت آزارم می دهد ...
لمس کن نوشته هایی را که لمس ناشدنیست و عریان ...
که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد ...
لمس کن گونه هایم را که خیس اشک است ...
لمس کن لحظه هایم را ...
تویی که می دانی من چگونه عاشقت هستم،
لمس کن این با تو نبودنها را.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 22 شهريور 1393برچسب:,ساعت 3:26 توسط SecRet| |


Power By: LoxBlog.Com